Părăsirea sensului giratoriu pe prima ieșire
1. Preselectare pe banda 1 cu minim 50 m înainte de intersecție (art. 107/2/a Reg.)
2. Semnalizare dreapta în ultimii 50 m înaintea intersectiei (100 m în afara localităților) (art 54 Ord,114/1/g Reg și 116/1,2 Reg).
3. Reduceți viteza pană la o viteza de cel mult 30 km/h (art. 123/ j Reg.)
4. Acordarea priorității către vehiculele care circulă în interiorul intersecției (art. 135/d Reg).
5. Asigurarea în oglinda din dreapta pentru a acorda prioritate eventualilor bicicliști, scutere sau mopede care pătrund în intersecție de pe aceiași bandă cu noi, (art. 54 Ord.)
6. Continuarea deplasării pe banda 1 din intersecția cu sens giratoriu, având în funcțiune permanent semnalizarea dreapta ( art. 107/1^1 Reg, art 101 Reg, art.107/2/a Reg, art 54 Ord, 114/1/g Reg și 116 /1,2 Reg)
8. Înainte de părasirea intersecției, asigurarea în oglinda din dreapta pentru a acorda prioritate eventualilor bicicliști, scutere sau mopede care ar putea fi în partea dreaptă pe aceiași banda cu noi, deplasîndu-se în sensul giratoriu (art. 54/ al.1 Ord.)
9. Părăsirea intersecției la prima ieșire și încadrarea pe banda 1 a noului drum (art. 101 Reg.)
Părăsirea sensului giratoriu a doua ieșire
1. Preselectare pe banda 1 cu minim 50 m înainte de intersecție (art. 107/2/c Reg). Art 107/2/a,c Reg specifică că vehiculele încadrate pe randul/ banda 1 pot să se deplaseze înainte 107/2/c sau dreapta (prima ieșire)107/2/a.
2. Semnalizăm stânga pentru că la bifurcația dintre prima și a doua ieșire rămânem în intersecția cu sens giratoriu (art. 54 Ord, 114/g Reg și 116/1,2 Reg. din aceste articole, rezultă că schimbarea direcției de mers la bifurcație trebuie semnalizată)
3. Reduceți viteza până la o viteză de cel mult 30 km/h (art. 123/j Reg.)
4. Acordarea priorității către vehiculele care circulă în interiorul intersecției (art. 135/d Reg).
5. Pătrunderea în intersecție.
6. Continuarea deplasării pe banda 1 din intersecția cu sens giratoriu (art. 107/1^1 Reg), păstrănd semnalizarea stânga, pâna la trecerea de bifurcație (art. 54/2 Ord).
7. Semnalizare dreapta după bifurcație (art. 107/1^1 Reg, art.107/2/a Reg,, art 54 Ord, 114/1/g și 116 /1,2 Reg.)
8. Asigurarea în oglinda din dreapta pentru a acorda prioritate eventualilor bicicliști, scutere sau mopede ce s-ar putea afla pe aceiași bandă cu noi (art. 54 Ord.)
9. Părăsirea intersecției pe a doua ieșire și încadrarea pe banda 1 a drumului public pe care ieșiți. (art. 101 Reg.)
Părăsirea sensului giratoriu pe a treia ieșire
1. Preselectare pe banda 2 cu minim 50 m înainte de intersectie (art. 107/2/b Reg.) Art 107/2/b afirma că această bandă/ rînd trebuie ocupată de către conducătorii vehiculelor care doresc să efetueze virajul la stânga.2. Având în vedere că avem încadrare pe banda/rândul ce permite deplasarea spre stanga, vom semnaliza stânga în ultimii 50 m înaintea intersecției (100 m în afara localitatilor) (art 54 Ord 114/1/g și 116 /1,2 Reg. Deși la pătrunderea în intersecție manevrăm volanul spre dreapta, nu putem semnaliza dreapta datorita regulii impuse de către art 110/3 Reg.). În toată legislația rutieră nu există obligativitatea semnalizării manevrei de ocolire (exemplu: există cineva care semnalizează ocolirea insulei pe care este amplasat peronul stației de tramvai?).
3. Reduceți viteza pană la o viteză de cel mult 30 km/h (art. 123/j Reg.)
4. Acordarea priorității catre vehiculele care circulă în interiorul intersecției (art. 135/d Reg).
5. Continuarea deplasării pe banda 2 din interiorul sensului giratoriu ( art. 107/1^1 Reg), având în funcțiune permanent semnalizarea stânga (107/2/b Reg, art 54/2 Ord, 114/1/g Reg și 116 /1,2 Reg.)
6. Semnalizare dreapta după a doua ieșire din intersecția cu sens giratoriu ( art. 107/1^1 Reg, art. 107/2/a Reg, art 114/1/g Reg și 116 /1,2 Reg.)
7. Asigurarea în dreapta pentru a acorda prioritate vehiculelor care se deplasează pe banda 1 (art. 54 Ord.)
8. Încadrarea pe banda 1 a sensului giratoriu, după acordarea priorității la schimbarea benzii (art. 107/1^1 Reg, art. 54 Ord.)
9. Deplasare pe banda 1 a sensului giratoriu având semnalizarea dreapta în funcțiune permanent (art.107/2/a Reg, art 54/2 Ord, 114/1/g Reg și 116 /1,2 Reg)
10. Asigurarea în oglinda din dreapta pentru a acorda prioritate eventualilor bicicliști, scutere sau mopede (art. 54 Ord..)
11. Părăsirea intersecției pe a treia ieșire și încadrarea pe banda 1 a drumului public pe care ieșiți. (art. 101 Reg.)
Întoarcerea la sensul giratoriu
1. Preselectare pe banda 2 cu minim 50 m înainte de intersecție (art. 107/2/b Reg.).
2. Semnalizare stânga în ultimii 50 m înaintea intersecției (100 m în afara localităților) (art 54Ord,114/1/g și 116/2 Reg).
3. Reduceți viteza până la o viteză de cel mult 30 km/h (art. 123/j Reg.).
4. Acordarea prioritații către vehiculele care circulă în interiorul intersecției (art. 135/d Reg).
5. Continuarea deplăsarii pe banda 2 din interiorul sensului giratoriu, având în funcțiune permanent semnalizarea stânga (art. 107/1^1 Reg, 107/2/b Reg, art 54Ord, 114/1/g Reg și 116 /1,2 Reg.).
6. Semnalizare dreapta după a treia ieșire din intersecția cu sens giratoriu pentru schimbrea benzii de pe banda 2 pe banda 1 (art. 107/1^1 Reg, art. 107/2/a Reg, art 114/1/g și 116 /1,2 Reg.).
7. Asigurarea în dreapta pentru a acorda prioritate vehiculelor care se deplasează pe banda 1 (art. 54/ Ord.)
8. Încadrarea pe banda 1 a sensului giratoriu, după acordarea priorității la schimbarea benzii (art. 107/1^1 Reg, art. 54/1 Ord.).
9. Deplasare pe banda 1 a sensului giratoriu având semnalizarea dreapta în funcțiune permanent (art.107/2/a, art. 54/2 Ord, 114/1/g și 116 /1,2 Reg).
10. Asigurarea în oglinda din dreapta pentru a acorda prioritate eventualilor bicicliști, scutere sau mopede (art. 54/ Ord.).
11. Finalizarea întoarcerii prin încadrarea pe banda 1 a drumului public de pe care ați intrat. (art 101 Reg.)
Excepția de ieșire din sensul giratoriu pe banda 1
1. Cazurile de mai sus reprezintă deplasarea în intersecțiile cu sens giratoriu conform regulilor de circulație. Când apar marcaje ori indicatoare la o intersecție cu sens giratoriu, conducătorii vehiculelor vor respecta aceste marcaje și indicatoare în defavoarea regulilor (art 31Ord).2. Autovehiculul galben nu poate schimba banda din cauza marcajului cu linie continuă .
3. Autovehiculul albastru nu poate continua deplasarea din cauza marcajului cu linie continuă fiind obligat să părăsească intersecția pe prima ieșire.
Intersecția la care circulația se desfășoară tangențial insulei circulare
1. Preselectare se face identic intersecțiilor în cruce (art. 107/2 Reg.)
2. Semnalizarea pentru deplasarea înainte nu este necesară pentru că benzile trec tangențial pe lângă insula rotundă, dar pentru viraje sau întoarcere se semnalizează ultimii 50m înaintea intersectiei (100 m în afara localităților) (art 54 Ord,114/1/g si 116/1,2 Reg).
3. Reduceți viteza pană la o viteza de cel mult 30 km/h (art. 123/ j Reg.)
4. Traiectoriile marcate cu linii verzi sunt corecte .
5. Traiectoriile marcate cu linii galbene sunt relativ corecte pentru că contravine art. 101 Reg. (folosirea benzii 1 atunci când aceasta este liberă).
6. Traiectoriile marcate cu linii roșii sunt interzise.